Prestationsångest


Japp, då fick jag äntligen tummen ur ärslet och slängde upp en blogg!
mars 25, 2008, 3:27 e m
Filed under: Okategoriserade

Förutom att skriva allmänt skit på denna blogg så kommer jag att slänga upp lite diverse bilder på skolarbeten och annat visuellt som jag känner är tillräckligt uthärdligt för att visa för allmänheten.

I dag tog jag tillfället i akt att kladda med blyerts när det var strömavbrott. Något jag inte gjort på väldigt länge så det var lite pilligt. Kanske ska sätta igång att rita lite mer?

Blyertsteckning

Just nu skrider tankarna mestadels mot kvällens säsongsavslutning rav L Word. Totalt ointressant för dom flesta men som den trogna följeslagaren så är jag tvungen att få uttrycka min ångest. Min käresta har redan investerat i en tetra-vin kvällen till ära. Men det känns en aning vemodigt att fira att vi inte får följa våra kära karaktärer igen förens om drygt ett år då dom sista åtta avslutande episoderna kommer. Sen är det slut helt enkelt. Jag kommer att gråta floder.

För att lindra min smärta lite så ska jag snickra ihop ett dvd-cover till säsong fem.


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

uh, creepy.. alla mina uppgifter stod i fälten när jag skulle skriva..!
jag håller med dig. jag har också sista avsnittet kvar och det kan jag bara inte se på förrän elina har sett det innan.. hon är lite seg.
men ja, l-word in my heart!

Kommentar av Sara

Hey! Ja, givetvis är det okej att du länkat. Ska kolla hur man gör, så ska jag också länka dig.

Mycket snyggt ritat för övrigt, forsätt med det.
Så håller jag koll på dig och dina alster här 😉

Amy.

Kommentar av amy

Hallå har du alltid varit sådär bra på att rita? Jättefint ju!

Kommentar av Louise




Lämna en kommentar