Prestationsångest


Paris Hilton & Carmen i säsong 6!
mars 26, 2008, 8:52 f m
Filed under: Okategoriserade | Etiketter:

Då var den femte säsongen av L Word avslutad. Visst kunde man önskat att alla problem skulle lösas men jag kan inte klaga eftersom att Helena kom tillbaka och var DROP DEAD GORGEOUS i sin solbränna och självklart räddade hon Kit och The Planet.

SÄSONG 6!!

Har lyckats hitta en spoiler för nästa avslutande säsong och jag börjar nästan bli religiös när jag läser detta.

lws62.jpg

Det finns en Gud helt enkelt.

lws61.jpg

Sen det här med Paris finns det säkert delade meningar om. Men seriöst! Vore det inte typ underbart roligt om Paris hade sex med Shane och sen kom Carmen och ville ha sin del av kakan och så blev det en Carmen/Paris fight? Underbart tycker jag. Men man hoppas att dom kommer att svara på: Where’s Papi?

Förutom att viga mitt liv åt L Word så ska jag försöka vara super produktiv i dag och plugga så det ryker i öronen. I kväll ska jag träffa en kompis som är i stan över en öl eller två. Blir nog en väldigt trevlig onsdag.


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du får ju inte avslöja slutet din bov!
Jag ska se sista ikväll efter jobb tror jag..

Kommentar av Sara

i skåne har vi blask, men ingen is eller så..
sen har jag feta däck på min snygga hoj så det
går galant att ta sig fram i gettot! 😀

Kommentar av Sara

ja, jag var i småland i påsk och det var också ruskigt kallt. jag är inte avundsjuk!
men men, hur ska ni får en ny nyckel dådå? en låssmed?

Kommentar av Sara

ja bulta upp skiten! ett nytt lås är ju lätt att fixa.. nej fan, nu ska jag söve.. men hälsa bruden, och adda mig på msn när du är redo! NATTI!

Kommentar av Sara

Jag har bloggat ett tag, trodde du visste det 🙂 Tråkigt att du inte följde med ut sist med Issa. Men vi får styra upp ngt snart, på riktigt! Länkar dig oxå 🙂 Puss

Kommentar av Louise




Lämna en kommentar