Prestationsångest


april 1, 2008, 8:45 f m
Filed under: Okategoriserade

Ja det blev ju inget bloggande i helgen, för mycket att göra helt enkelt. Det blev både lite fest, lite biljard, en kväll på Dalarö, lite shopping och så Toulouse utställningen. Har dessutom varit duktigt och börjat träna lite. Tro det eller ej men efter några dagar så märks det! Ska verkligen hålla hårt på det här med att promenera. Gick en riktigt långpromenad med älsklingen i går och det var jättehärligt.

Men nu är det en ny vecka med fullspäckat schema och endast två dagar kvar med sol och värme (om man ska lyssna till Smhi). Blir en promenad med en kompis efter att hon har slutat jobbet och sen möta upp en annan vän + flickvän för bio.  Har verkligen väntat på Flyga Drake eftersom att boken var så grymt bra. Hoppas jag inte blir allt för besviken..


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

klart jag menade er!!

Kommentar av Sara

neej, jag vet inte hur man bestämmer vad man drömmer. det vore tråkigt om det var sant.. men som tur är var det en dröm!! 😀 hur är läget?

Kommentar av Sara

Skulle också vilja se den filmen! Har dock inte läst boken men all talar om den.

Förresten, jag länkade dig från min nya blogg (om det är ok).

Kram
Stina

Kommentar av crazybirds Diary




Lämna en kommentar