Prestationsångest


Back!
april 25, 2008, 6:16 f m
Filed under: Okategoriserade

Har varit en paus med bloggen men nu drar jag igång igen.

Har hänt massor! Nytt jobb och massa förändringar i vardagen. Hade inte tänkt att börja jobba fören i höst men så dök det perfekta jobbet upp som jag till råga på allt fick. Så nu pluggar jag på förmiddagen och jobbar eftermiddag. Fungerar utmärkt hittills!

Nu sitter jag och försöker att ragga nytt kylskåp på blocket då våran har gett upp. Börjar bli segt att leva med en kylväska och springa och byta kylklampar flera gånger om dagen.

Har inte hunnit tagit den första ölen i solen ännu. Känns lite surt men det får väl hinnas med nästa vecka. Just nu ser jag fram emot helgens amatör vinprovning med brudarna på lördag! Kan bara inte bli misslyckat med gott rödvin och underbara tjejer…


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

men välkommen tillbaka! 🙂
kul att läsa att saker går bra!

Kommentar av Sara




Lämna en kommentar