Prestationsångest


Hektiskt schema..
april 28, 2008, 6:49 f m
Filed under: Okategoriserade

Jag kan knapp tro det är sant men vi har äntligen ett kylskåp!! Vi firade med att gå till Hagsätra och storhandla. Så nu är det slut på att springa och byta kylklampar.

Kommer att bli en hektisk vecka. Förutom massor av skolarbeten så håller jag på att göra hemsida till Dom Dugliga som måste vara uppe väldigt snart eftersom att dom ska vara med i DN. Sen så ska jag göra en poster, uppdatera HMFK och dessutom så jobbar jag ju halva dagarna nu vilket gör att jag har halverat med tid.

I kväll ska jag ÄNTLIGEN få ta första ölen i Tanto med min trogne vapendragare Elin. Så fan ta SMHI och det inte blir sol…


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hur gick det? sken solen? hoppas det…
och grattis till kylskåpet!

Kommentar av Sara




Lämna en kommentar