Prestationsångest


Fuck spanskt jävla bordsvin..
juli 11, 2008, 2:10 e m
Filed under: Alkoholrelaterat

Ja igår blev det ju Morfar Ginko, kändes lite på tapeten liksom. Jag och Isabel råkade köpa bolagets vidrigaste tetra-vin (skulle ta en glas medans jag duschade!). Vi är ju inte dom som spottar i glaset direkt, men detta var så illa att vi lämnade den halvfulla tetran och begavs oss i stället.

På Ginko fick vi sällskap av Nicole och lite senare även Sofia och Camilla. Jag skulle vara duktig och började traska hemåt i skaplig tid. Tyvärr så hjälper ju inte detta om man bestämmer sig för att sitta uppe till halv 4 och dricka det äckliga rödvinet och skriva dagbok. Men jag menar.. 3-4 timmar?! Så fruktansvärt onödigt. Självklart så vaknade jag en smula bakfull på det. Dock utan bakisångest så jag var liksom rätt glad i alla fall.

I kväll kommer min temporära kombo hem från Saint Tropez så det blir antagligen tumla runt på stan halva natten och supa upp sina sista pengar på Redbull/Vodka, BARA för att man har bestämmt att man inte på några vilkor ska köpa det. Ja, så brukar en klassisk Elin/Malin-fredagskväll se ut.

I väg till Systemet för bib-inköp..


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar